woensdag 24 februari 2016

woensdag 24 februari 2016

Hoe ziet mijn innerlijke ruimte eruit


In mijn innerlijke ruimte huist een klooster met een tuin eromheen

In mijn innerlijke ruimte huist een blij kind, met twinkelende ogen

In mijn innerlijke ruimte huist verwondering

In mijn innerlijke ruimte huist een open landschap met zicht op weilanden, bergen in de verte en dichtbij de kade van een oude stad

In mijn innerlijke ruimte huizen de klanken van muziek

In mijn innerlijke ruimte huist stilte

In mijn innerlijke ruimte huizen mijn voorouders met al hun verhalen

In mijn innerlijke ruimte wordt gedanst

In mijn innerlijke ruimte huist vrolijkheid èn verdriet

In mijn innerlijke ruimte ontmoeten mensen elkaar

In mijn innerlijke ruimte huist vriendschap

In mijn innerlijke ruimte huist zelfreflectie

In mijn innerlijke ruimte huist doorzettingsvermogen

In mijn innerlijke ruimte wordt uitbundig gekookt

In mijn innerlijke ruimte huist de sfeer van ontvankelijkheid

In mijn innerlijke ruimte vinden gesprekken plaats aan de keukentafel

In mijn innerlijke ruimte huist schoonheid

In mijn innerlijke ruimte huist kunst

In mijn innerlijke ruimte waait de wind, straalt de zon en regent het pijpenstelen
 
In mijn innerlijke ruimte vind je rust en aandacht


In mijn innerlijke ruimte huist het leven

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten