woensdag 17 februari 2016

Dinsdag 11 januari 2016

Zoveel stormen geb ik al doorstaan, zoveel blokkades in mezelf opgeruimd, zoveel facetten vh ( sociale) leven zelf ontdekt en ontplooit
Maar waar ik niet mee om kan gaan is het feit dat ik al 12 jaar niet meer op m'n niveau  kan werken / werk.
Het haalt me naar beneden, het maakt me zo onzeker, tot aan de grens v dat ik niet meer kan geloven dat het ooit nog lukt om mijn plek te vinden.
Ik heb een groot probleemoplossend vermogen.
Ik heb altijd heel goed de vinger ergens op kunnen leggen, om vervolgens een oplossing te vinden of te zien.
Maar bij het zoeken en vinden van werk dat bij me past, lukt het me gewoonweg niet om iets te vinden waarmee ik mezelf financieel kan onderhouden. Of op z'n minst op relaxte wijze samen te wonen met Anton en m'n eigen broek op te houden.
Wat is toch die blinde vlek???

Geen opmerkingen:

Een reactie posten